Κάνουμε χρωματικές επιλογές συνέχεια, ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνουμε. Συνήθως συμβαίνει από ένστικτο, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη πίσω από αυτό που ονομάζεται Θεωρία Χρωμάτων.
Η θεωρία περιγράφει πώς σχετίζονται τα διαφορετικά χρώματα μεταξύ τους και πώς φαίνονται όταν συνδυάζονται σε πολλούς συνδυασμούς χρωμάτων. Ένα παρακλάδι της θεωρίας των χρωμάτων είναι η ψυχολογία των χρωμάτων, η οποία διερευνά τα χρώματα και τα συναισθήματα. Σε συνδυασμό, αυτοί οι δύο τομείς της επιστήμης των χρωμάτων είναι πολύτιμες πληροφορίες για όποιον ασχολείται με τα χρώματα, είτε είναι ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης που δημιουργεί ένα φυλλάδιο για μια επερχόμενη εκδήλωση, είτε σχεδιαστής που επιλέγει ένα συνδυασμό χρωμάτων για το επόμενο έργο του, είτε επιχειρηματίας που σχεδιάζει ένα λογότυπο για μια νέα εταιρεία.
Σε αυτόν τον οδηγό, θα εξετάσουμε τα βασικά του χρωματικού κύκλου, τη θεωρία των χρωμάτων και την παγκόσμια σημασία τους και πώς αυτά σχετίζονται με το οπτικό μάρκετινγκ, το "branding" και τον σχεδιασμό. Θα καλύψουμε επίσης τα κοινά προφίλ και συστήματα χρωμάτων και πώς να χρησιμοποιούμε την έγχρωμη έμπνευση προς όφελός μας.
Και, αν η επόμενη χρωματική σας περιπέτεια είναι η δημιουργία μιας παλέτας για τη μάρκα σας, μην ανησυχείτε. Υπάρχουν αμέτρητα εργαλεία στο διαδίκτυο για τη δημιουργία χρωματικής παλέτας. Μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή εδώ.
Περισσότερα …